Moet deze foto elders ook gebruiken om zaken te
verduidelijken: de crick enz
De meeste foto's hierboven had ik al alvorens de auto te koop werd gesteld
op Ebay.
Inderdaad enkele weken tevoren werd ik gecontacteerd door een Nederlandse
- nochtans - Lotus -man. Hij stuurde me deze foto's en bood aan -
als ik een koper vond - van de auto mee naar Europa te verschepen.
Beetje later kwam de auto toch op Ebay. Jacob Shalit liet een vriend
mee bieden, kwestie dat de auto niet verloren zou gaan.
Plots was het bieden beëindigd en de verkoper antwoordde niet meer.
Alweer een verloren Sabra?
Tot ik gecontacteerd werd door James CouchUntill, hij had een Sabra
(S200081) geërefd en had deze gekocht om extra onderdelen te vinden.
Maar omdat deze ook redelijk in orde is zal vermoedelijk ook deze terug
rijvaardig gemaakt worden. (= 2 van de 7 nieuwe Sabra's begin 2007)
Hij stuurde me nogal wat foto's
Dit is een goeie voor de "verschillen"-pagina: niet regelbare
foorwielophanging
Mooie fotootje van de hoofdrem-hoopfdkoppelingscylinder met één solidair
vloeistofreservoir.
Mooi fotootje van de originele benzinedop (voor de vroege Sabras)
Duidelijker dan hierboven: voor de "verschillen"-pagina: de
verterking van de flailing-arm loopt bij die eerste auto's niet zo ver
naar voren. Vanaf wanneer?